Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Συνέντευξη με ένα δέντρο ή φυτό

Συνέντευξη με μία μπανανιά

Σήμερα θα πάρω μια συνέντευξη από ένα διαφορετικό δέντρο. Σας παρουσιάζω τον κύριο Μπούλη Μπανανούλη, τον κόκκινο.
-Πού γεννηθήκατε κύριε Μπούλη;
-Γεννήθηκα στην Ιάβα της Ινδονησίας.
-Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σας;
-Ο κορμός μου είναι σαν να έχει λέπια. Ο καρπός μου είναι λεπτός, γεμάτος με σπόρους που μοιάζουν με σταφύλια.
-Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σας;

-Τι φύλλα μου είναι σκούρα πράσινα και έχουν κόκκινες κηλίδες.
-Τι σκέφτεστε και τι νιώθετε για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-Για τα άλλα δέντρα σκέφτομαι ότι όλα είναι διαφορετικά, αλλά όλα είναι και ξεχωριστά. Για τους ανθρώπους;χαίρομαι όταν έρχονται τα παιδάκια και παίζουν γύρω μου.
-Έχετε ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σας;
-Ναι! Κάποτε ένα πουλάκι μου διηγήθηκε αυτή την ιστορία: Ήτανε μια χελώνα και μία μαϊμού που ήταν καλές φίλες. Η φιλία τους όμως δοκιμάστηκε όταν έπρεπε να μοιραστούν κάποιες μπανάνες. Η πονηρή μαϊμού ήταν αχόρταγη και ήθελε όλες τις μπανάνες για τον εαυτό της. Όταν όμως φύσηξε ο νοτιάς μαι μεγάλη μπανανιά ψιθύρισε: "Όποιος στους φίλους του άσχημα φέρεται και τους ξεγελάει, θα πέσει μες στα αγκάθια και θα τρυπηθεί και όσες μπανάνες και να φάει δε θα χορτάσει...". Η μαϊμού όμως δεν έδωσε σημασία στα λόγια του δέντρου και όταν έψαξε να βρει τη φίλη της ήταν πια αργά.
-Πολύ ωραία ιστορία κύριε Μπούλη. Σας ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Ελπίζω να τα ξαναπούμε!

Επιμέλεια: Άννα-Μαρία Σ.