Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Συνέντευξη με μια τριανταφυλλιά

Θα ήθελα να σας γνωρίσω ένα ξεχωριστό φυτό, μια τριανταφυλλιά. Δεν υπάρχουν πολλές τριανταφυλλιές στη γειτονιά μας και αυτός είναι ο λόγος που την κάνει ξεχωριστή. Ας ακούσουμε τι μας είπε:
-Καλημέρα κυρία Τριανταφυλλιά.
-Καλημέρα.
-Κυρία Τριανταφυλλιά, θα μπορούσατε να μου πείτε πού μεγαλώσατε;
-Εγώ μεγάλωσα σε ένα πάρκο, χωρίς φίλους για να παίζω, να μιλάω και να έχω συντροφιά.Υπάρχουν μόνο δύο τριανταφυλλιές εκτός από εμένα στη γειτονιά. Είναι όμως αρκετά μακριά και δεν μπορούμε να μιλήσουμε.


-Μήπως μπορείτε να μου πείτε για τον εαυτό σας; Πείτε μου, πώς είναι ο κορμός σας και πώς ο καρπός σας;
Ο κορμός μου είναι λεπτός, είναι δηλαδή βλαστός και δεν είναι πολύ ψηλός. Έτσι δεν μπορώ να βλέπω μακριά όπως τα άλλα δέντρα που υπάρχουν στη γειτονιά. Εγώ δεν δημιουργώ καρπούς για τους ανθρώπους, αλλά πολλά και όμορφα κατακόκκινα λουλούδια. Άλλες τριανταφυλλιές κάνουν λουλούδια ολόασπρα, άλλες κίτρινα, ροζ, μεγάλα και μικρά.
-Μπορείτε να μου πείτε τι χρώμα έχουν τα φύλλα σας; Είναι μεγάλα ή είναι μικρά;
Τα φύλλα μου συνήθως είναι πράσινα, αλλά κάποιες φορές το χρόνο, ιδίως το Φθινόπωρο, τα φύλλα μου αρχίζουν να ξεραίνονται και να γίνονται κάπως κίτρινα. Τα φύλλα μου είναι μέτρια σε μέγεθος, ούτε πολύ μικρά ούτε πολύ μεγάλα.
-Θέλω να σας κάνω ακόμα μία ερώτηση: Τι σκέφτεστε και τι νιώθετε για τους ανθρώπους και τα δέντρα που είναι τριγύρω σας;
-Εγώ συμπαθώ ιδιαίτερα τους ανθρώπους, αλλά δε μου αρέσει καθόλου όταν μου κόβουν τα λουλούδια μου για να στολίσουν τα σπίτια τους. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει να στολίζω τα σπίτια των ανθρώπων, απλώς πονάω πολύ όταν μου κόβουν τα λουλούδια μου. Μερικά δέντρα τριγύρω με κοροϊδεύουν γιατί έχω τόσο λεπτό και μικρό κορμό. Όμως κάποια άλλα δεν με κοροϊδεύουν και είναι καλοί μου φίλοι.. Αυτά τα συμπαθώ πάρα πολύ!
- Η τελευταία ερώτηση που θέλω να σας κάνω, είναι η εξής: Έχετε ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που έρχονται στα κλαδιά σας;
-Σε εμένα δεν έρχονται πουλιά στα κλαδιά μου, γιατί έχω πολλά αγκάθια. Όμως έρχονται κάποια άλλα μικρά πλασματάκια.
-Και ποια είναι αυτά τα πλασματάκια;
-Αυτά τα μικρά πλασματάκια είναι οι φίλες μου οι μέλισσες. Οι μέλισσες έρχονται σε εμένα για να πάρουν τη γύρη που έχουν τα λουλούδια μου και να την κάνουν μέλι.
-Ευχαριστώ για το χρόνο σας κ.Τριανταφυλλιά... και ελπίζω να βρείτε κι άλλες τριανταφυλλιές και να τις κάνετε φίλες.
Επιμέλεια: Μαρία Σ.



Συνέντευξη με μια λεμονιά

Επιμέλεια: Ευδοκία Α.